geschaft, réalisé

27 maart 2013 - Crux-la-Ville, Frankrijk

WIR HABEN ES GESCHAFT

Ja geschaft, maar dan in Frankrijk.

Het is leuker om over de voortgang te schrijven, merk ik, dan over het eindresultaat.

Het resultaat is aan jullie ter beoordeling.

Het huis laat zich prettig bewonen met veel licht, een praktische en prachtige van alle gemakken voorziene keuken, een uitzicht om bij weg te dromen. De  elektrische vloerverwarming onder de natuurstenenvloer is ontzettend behaaglijk en zal ik iedereen aanraden.

De slaapkamer kijkt uit op het 6 km verderop gelegen dorp.

Het zijn 2 huizen onder één dak ( één wordt B&B) de ander een woonhuis. Er zijn per huis 2 wc’s en 2 badkamers!!! Volg je het nog?

De foto’s illustreren nog geen echt ‘bewoond’ huis, dat komt over een week of 6.

Ik neem even een break, ga naar mijn geliefde Italië bij wijze van sabbatical.

Niettemin wil ik alle mensen danken die op de één of andere wijze hebben bijgedragen aan dit fantastisch ( geslaagde) project.

Ik noem de buren voor hun mentale steun, het lenen van de betonmolen, de kopjes koffie, koekjes en zelfgestookte likeurtjes. Mijn vriend Jos voor de eeuwige aanmoedigingen en het opruimen van het huis in mijn afwezigheid. Vriendin Tan, voor het ramen lappen ( wat scheelt dat)Mijn andere vrienden A&M voor de oven en afwasmachine. Lex voor haar schuurpartij. Alle jongens voor hun offers in de vakantieweken. Mijn partner voor zijn opbeurende woorden toen ik het echt even niet meer zag zitten. Mijn zus en broer voor hun adviezen en positieve ondersteuning. De lezers van dit blog en vooral diegenen die de moeite namen een reactie te plaatsen.

Dank, het was in den vreemde een krachtige steun.

Met krachtige groet ( krijg je van al dat werken),

Anne Marie

1. Madeleine gunning:
    31 maart 2013
    Hee Annemarie. Wat ben je enorm opgeschoten sinds de laatste keer datik bij je binnen was. 18 april komen we weer jouw kant uit. Ik ben weer even uitgewerkt en mag nu weer in het franse huis en tuin aan de slag.
    tot gauw liefs Madeleine
  2. Rose:
    31 maart 2013
    Gefeliciteerd met het mooie resultaat! Dat moet je voldoening geven. Hoop dat je veel plezier hebt van je nieuwe onderkomen. Later dit jaar willen Jan en ik graag eens komen kijken.
    X Roos